fbpx

SZAFA POMYSŁÓW

 

stwórz bank lekcyjnych aktywności
RAZ a DOBRZE!

Chcesz w końcu spędzać mniej czasu na przygotowywaniu się do zajęć i stworzyć bazę uniwersalnych, sprawdzonych sposobów na każdy etap lekcji?
Masz wrażenie, że wciąż kręcisz się w kółko szukając nowych pomysłów, materiałów i inspiracji?
A to co znajdziesz i tak NIE odpowiada potrzebom Twoim i Twoich uczniów?

SZAFA POMYSŁÓW to kurs online połączony z kreatywnym ebookiem dla nauczycieli języka angielskiego pracujących z uczniami szkoły podstawowej. To systemowe rozwiązanie, które uwolni Twój czas i uporządkuje Twój warsztat pracy

CZY TO O TOBIE?

Jestem początkującą nauczycielką / początkującym nauczycielem

i potrzebuję sprawdzonych, skutecznych i efektywnych technik pracy przetestowanych przez doświadczonego nauczyciela i metodyka

Jestem nauczycielką / nauczycielem, dopiero zaczynam pracę z dziećmi

w szkole podstawowej, czuję, że błądzę we mgle, chcę nauczyć się jak pracować z tą grupą wiekową

Mam już sporo nauczycielskiego doświadczenia,

a mimo to wciąż szukam czegoś nowego, tonę w oceanie pomysłów i inspiracji, chcę uporządkowanego, gotowego rozwiązania

Jestem właścicielką/ właścicielem szkoły językowej

potrzebuję spójnego systemu aktywności, technik, gier i zabaw dla mojego zespołu

jeśli TAK, to moja SZAFA jest właśnie dla CIEBIE!

Dam Ci gotowe rozwiązania i wspólnie przejdziemy przez proces generowania i porządkowania pomysłów na lekcje angielskiego w dziećmi! Zapraszam Cię na naszą wspólną ścieżkę. Poprowadzę Cię od punktu A, czyli chaotycznego wyszukiwania niezwiązanych ze sobą pomysłów, treści i materiałów, które NIE REALIZUJĄ Twoich potrzeb do punktu B, czyli korzystania z bazy skutecznych, systemowych rozwiązań na każdy etap Twojej lekcji! 

Czy wiesz, że realizujemy aż o 1/3 planów i pomysłów WIĘCEJ jeśli są  ZAPISANE?

 

SZAFA to nie tylko kurs ONLINE! To także…

l

kreatwyny EBOOK

z dokładnym opisem lekcji zawartych we wszystkich 8 modułach, a także miejscem na notatki, modyfikacje i wariacje pomysłów. Bo każdy z nich trzeba PRZEROBIĆ, trzeba DZIAŁAĆ i WYKORZYSTYWAĆ pomysły ze szkoleń, samo „usłyszenie” i „zobaczenie” nie wystarczy!

l

cudowne NOTATKI WIZUALNE

do każdego z modułów, przygotwane przez Agnieszkę Jachymek z Edunotatki. Gdy zdarzy i się moment „nie wiem co będę jutro robić na lekcji” (a zdarzy się, bo każdy z nas takich doświadcza) wystarczy szybki rzut oka na notatkę, a rozwiązanie pojawi się samo.

oraz

l

baza szkoleń technicznych

W kursie nie zabraknie użycia nowoczesnych technologi, ale nie martw się, że nie dasz rady jeśli jesteś technicznym laikiem – wszystko Ci pokażę i wytłumaczę.

l

zestaw materiałów PDF

Uwielbiam uniwersalne szablony, zestawy grafik, plansze i karty konwersacyjne, które można wykorzystywać do różnych zagadnień tematycznych i gramatycznych – mój autorski zestaw takich materiałów jest częścią kursu.

tak wygląda ebook:

a tak wyglądają notatki wizualne przygotowane przez Agnieszkę Jachymek z EduNotatki

PROGRAM KURSU

moduł 1 - SŁOWNICTWO

  • dowiesz się jak wprowadzać słownictwo w kontekście
  • ułożysz ścieżkę pracy z nowym słownictwem ( wprowadzenie – utrwalanie – stosowanie – powtarzanie – recykling)
  • zbudujesz bank pomysłów na pracę z flashcards
  • stworzysz bazę gier stolikowych utrwalających dowolny zestaw leksykalny
  • poznasz sposoby na dynamiczne i ruchowe zadania utrwalające słownictwo 
  • otrzymasz zestaw gotowych szablonów do tworzenia własnych gier leksykalnych spełniających potrzeby Twoje i Twoich uczniów

moduł 1 - GRAMATYKA

  • dowiesz się jak wizualnie i z pomysłem wprowadzić poszczególne zagadnienia gramatyczne
  • stworzysz bank uniwersalnych aktywności i gier utrwalających dowolne struktury gramatyczne (stolikowych i ruchowych)
  • przekonasz się, że drilling jest potrzebny i może być fajny
  • otrzymasz zestaw gotowych obrazkowych gier gramatycznych i kart konwersacyjnych 

moduł 3 - SŁUCHANIE

  • dowiesz się jak pracować z piosenką w klasach młodszych 
  • stworzysz bank pomysłów na różnorodne ćwiczenia z historyjkami
  • poznasz techniki pracy z tekstem słuchanym
  • otrzymasz bank stron www, które wspomogą Ciebie i Twoich uczniów w rozwijaniu kompetencji słuchania ze zrozumieniem

moduł 4 - CZYTANIE

  • dowiesz się jak wprowadzać dzieci w klasach 1-3 do czytania rozpoczynając od czytania globalnego
  • stworzysz bank pomysłów na zabawy z czytaniem wyrazów i fraz
  • otrzymasz uniwersalne szablony aktywności wspomagające naukę czytania
  • poznasz aplikacje ułatwiające i uroizmacające naukę czytania
  • stworzysz bank gier i aktywności podczas pracy z tekstem pisanym

moduł 5 - PISANIE

  • dowiesz się jak rozpocząć naukę pisania z dziećmi w klasa 1-3
  • otrzymasz bank moich autorskich, uniwersalnych szablonów do ćwiczenia pisania dla dzieci w klasach 1-3
  • stworzysz bank zadań ćwiczących umiejętność pisania możliwych do zastosowania dla dowolnej tematyki i dowolnego tematu

moduł 6 - KONCENTRACJA i DYNAMIKA

  • dowiesz się jak planować dynamiczne zajęcia językowe
  • zbudujesz bazę zadań i łamigłówek wspomagających koncentrację u Twoich uczniów
  • stworzysz bank technik zarządzania grupą zgodnie z założeniami pozytywnej dyscypliny
  • otrzymasz zestaw “przerywników” pomagających w momentach, gdy skupienie i koncentracja Twoich uczniów spada

moduł 7 - POCZĄTEK i KONIEC

  • dowiesz się jak wyznaczać cele na początku lekcji
  • stworzysz bazę uniwersalnych pomysłów rozpoczynających lekcję, które wzbudzą zainteresowanie Twoich uczniów
  • zbudujesz zestaw zadań ewaluacyjnych podsumowujących lekcję

moduł 8 - ONLINE

  • dowiesz się jak rozpoczynać zajęcia online
  • stworzysz zestaw aktywności, które podniosą dynamikę zajęć i zaangażowanie Twoich uczniów
  • zbudujesz bank zabaw ruchowych, które można zrealizować online
  • poznasz funkcjonalności programu ZOOM przydatne w pracy online z dziećmi
  • otrzymasz edytowalne szablony pdf do wykorzystania interaktywnie

CZY TO DZIAŁA?

Wszystko zaczeło się od żółtej sukienki.
Posłuchaj mojej historii…

Był zimowy, grudniowy poranek. Budzik zadzownił o 5.00. Wsiadam w samochód, szukam miejsca parkingowego obok dworca. Szybka kawa w Macu i wsiadam do wagonu ciszy. W domu zostawiam dwójkę dzieci z jelitówką (w tym dwulatkę, a wiecie jakie humory mają dwulatki, w dodatku chore) z tatą i… jadę prawie 400 km do Warszawy kleić wycinanki z gazet. Brzmi to idiotycznie, prawda?

Właśnie tego dnia na warsztatach z tworzenia mapy marzeń wkleiłam na swoją mapę żółtą sukienkę. W planach na 2019 rok miałam stworzenie swojej „capsule wardrobe”. To taki zestaw idealnie do siebie dopasowanych elementów. Tworzy się ją tak, aby minimalny zestaw ubrań mógł utworzyć maksymalną ilość zestawów. Jak nie trudno się domyślić, przewodnim kolorem w mojej szafie miał być… żółty!

Mapy marzeń bywają jednak nieco przewrotne. Capsule wardrobe nie założyłam. W między czasie trafiłam na kilka artykułów o branży tekstylnej i statystyki dotyczące ilości odpadów jakie ta branża generuje, również w Polsce. Zamiast więc tworzyć nowe kolekcje w szafie, postanowiłam, że nie kupię ani jednego nowego ciucha w 2019 i …udało się! Czy to znaczy, że mapy marzeń nie działają? A właśnie, że nie! Ta sukienka i koncepcja capsule wardrobe to jedna z najlepszych rzeczy, które wydarzyły się w moim lektorskim życiu w 2019 roku.

 Stworzyłam szafę! Ale nie ubrań, tylko pomysłów! 

 Przez cały 2019 (i kawałek roku 2020 też) prowadziłam segregaor (tak, tak, mimo, że uwielbiam technologie to najlepsze pomysły przychodzą mi do głowy gdy zapisuję je na papierze!). Segregator podzieliłam na pewne działy, każdy z nich dotyczył innego aspektu zajęć. Spisałam tam (i wciąż czasem dopisuję) pomysły, aktywności, gry i  techniki, które mogę wykorzystać podczas lekcji. Ważne jest dla mnie, aby to co trafia na karty segregatora było uniwersalne – możliwe do zastosowania w wielu różnych tematach. I tak w moim segregatorze są strony dotyczące: speaking games, powtórek ze słownictwa, gramatycznych drills, ćwiczenia dialogów, „podkręcania” zadań ze słuchu i czytania, wprowadzania słownictwa za pomocą flashcards, ćwiczeń na pisownię, zadania na pytania szczegółowe oraz te ogólne i jeszcze kilka innych. 

 Co daje mi szafa pomysłów? 

 Spokój i przede wszystkim oszczędność czasu. Nie szukam przed zajęciami kolejnych nowych, świeżych pomysłów na dany moment lekcji, tylko otwieram segregator i wybieram jeden z elementów. I gwarantuję Wam – nie ma nudy! To nie jest tak, że robię w kółko to samo! Tych elementów jest na tyle dużo, że zapewniają dużą różnorodność i elastyczność.

WALK THE WALK, TALK THE TALK

KURS online „SZAFA POMYSŁÓW” to właśnie zawartość moich segregatorów z którymi pracuję od lat! To rozwiązania, które przetestowałam w klasie, zebrane w system i w dodatku podane w pięknym opakowaniu. To co, wchodzisz w to?

dostęp do materiałów (niezależnie od wybranego pakietu) jest na zawsze!

czyli tak długo jak będzie istniał serwis uczedzieciangielskiego.pl, ale nie martwcie się, nie planuję go zamykać – wręcz przeciwnie – dopiero się rozkręcam!

Kurs SZAFA POMYSŁÓW już trwa i nie można do niego dołączyć. Za kilka miesięcy pojawi się druga edycja szkolenia, jeśli masz ochotę mogę dać Ci znać kiedy. Zostaw w formularzu poniżej swój adres email, a wyślę Ci wiadomość gdy SZAFA otworzy się po raz drugi!

.

Jeśli masz jakieś pytania, daj znać!

 

kontakt@uczedzieciangielskiego.pl