fbpx

KIEDY ZDECYDOWAĆ SIĘ NA WARSZTATY DLA KADRY?

Masz zespół lektorów o różnym doświadczeniu

i chcesz mieć pewność, że wszyscy pracują zgodnie z tymi samymi wytycznymi i jednym standardem

Szukasz nowych technik i aktywności

które dodają Twoim lektorem powiew świeżości i sporą dawkę nowych, nieoklepanych pomysłów.

 

Chcesz widocznych efektów u Twoich kursantów

i potrzebujesz sprawdzonych, skutecznych i efektywnych technik pracy przetestowanych przed doświadczonego nauczyciela i metodyka?

Dokładnie znasz potrzeby szkoleniowe Twoich lektorów

nie potrzebujesz “ogólnych” treści metodycznych, tylko tych, które dają odpowiedź na to z czym mierzy się Twoja kadra

DLACZEGO TO JA MAM CIĘ UCZYĆ?

Uczę angielskiego od 20 lat. Bardzo różnorodne i wieloletnie doświadczenie “przy tablicy” nauczyło mnie pracować efektywnie. Moje kursy i warsztaty dają praktyczne narzędzia, strategie i gotowe rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby i wyzwania ich uczestników. Jestem praktykiem, codziennie uczę grupy dziecięce w swojej szkole, wiem co działa, a co nie. Nie jestem “od wszystkiego” – specjalizuję się w uczeniu dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym (w klasach 1-8). Moi kursanci cenią dopracowane w każdym szczególe treści, którymi dzielę się podczas moich szkoleń. Mówię prostym językiem, nie robię dygresji, kocham konkret. Dbam o wizualny aspekt materiałów, które ode mnie otrzymasz. A przede wszystkim, wiem o czym mówię. Jestem czynnym lektorem, metodykiem, trenerem nauczycieli, ale również właścicielką szkoły językowej. Moje metody i pomysły działają, a moi uczniowie osiągają świetne efekty. Już od kilku lat, nie muszę szukać nowych uczniów – grupy zapełniają się “same”, a listy rezerwowe są długie.

warsztaty przeznaczone dla lektorów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym

warsztaty przeznaczone dla lektorów pracujących z dziećmi w młodszym wieku szkolnym (1-3)

warsztaty przeznaczone dla lektorów pracujących z dziećmi w wieku uczniów szkoły podstawowej (klasy 1-8)

SCHEMAT WARSZTATÓW

Każdy warsztat ma ten sam schemat, treści podzielone są na 4 części, treści różnią się w zależności od wybranego programu. Program warsztatów ma charakter ramowy. Warunkiem koniecznym przed przyjęciem zlecenia jest wypełnienie ankiety określającej charakter placówki oraz potrzeby szkoleniowe jej pracowników, aby jak najlepiej dopasować szkoleniowe treści. Istnieje również możliwość przygotowania szkolenia zgodnie ze specyficznymi potrzebami placówki, takie szkolenia wyceniane są indywidualnie.

 

CZĘŚĆ 1 – FLOW START!

Dlaczego początek lekcji jest taki ważny?
Jak wyznaczać cele zajęć?
Jak wzbudzić zainteresowanie uczniów?
Jak zaplanować strukturę lekcji?
Dlaczego warto rozpocząć lekcję dynamiczne?

EFFEKT?

Na kolejną lekcję w klasie wchodzisz pewnym krokiem, z dobrym planem w głowie. Potrafisz odpowiedzieć sobie na pytanie “Po co?” na każdym etapie lekcji. Wiesz jak dobrze ułożyć dynamiczną strukturę lekcji, aby wzbudzić zainteresowanie i utrzymać uwagę uczniów. 

CZĘŚĆ 2 – FLOW ENGAGE!

Jak wykorzystać ruch, by zaangażować uczniów do aktywnego uczestnictwa w nawet trudnych aktywnościach?
Jak angażująco ćwiczyć słownictwo i struktury gramatyczne?
Jak “podkręcić” zwykłe, lekcyjne zadania?
Co zrobić gdy skupienie i koncentracja Twoich uczniów spada?
Jakich gier NIE stosować na lekcjach?
Jak prowadzić konwersacje “przy okazji” innych ćwiczenia innych kompetencji? 

EFFEKT?

Doskonale wiesz, że nauka lubi ruch i wysoką dynamikę. Potrafisz zareagować na spadki koncentracji Twoich uczniów. Wiesz, jak okiełznać tych najbardziej energicznych i jak zaangażować tych cichych i nieśmiałych. Potrafisz zarządzać ciszą i hałasem. Drylujesz na mnóstwo sposobów, w tym z użyciem muzyki. Wplatasz mówienie i konwersacje wiele razy podczas każdej lekcji.

CZĘŚĆ 3 – FLOW MEMORY!

Czy da się “zadać” atrakcyjne zadanie domowe?
Jak składać “rewizytę” wcześniej omawianym treściom?
Jak stosować recykling materiału?
Jak często i jak długo powtarzać?
Czy testować i jak testować?

 

EFFEKT?

Wiesz, że powtórki mają moc. Masz wachlarz technik i pomysłów, które pozwolą Ci wrócić do wcześniej wprawadzonych struktur i słownictwa bez większego przygotowania. Testujesz wiedzę swoich uczniów mądrze i efektywnie. Powtarzasz i utrwalasz często. Doskonale wiesz, że jeśli wprowadzasz coś raz do swoich lekcji, to tak, jakbyś nie realizował/a tego materiału WCALE!

BONUS! FLOW GOTOWCE!

Nie ma prądu?
Nie działa komputer?
Oprogramowanie do podręcznika odmówiło posłuszeństwa? 
Materiały przygotowane na lekcje zostały w domu?
Nie zdąrzyłaś/eś się przygotować?
Zamiast całej grupy są obecne tylko 2 osoby, a temat jest nowy i trudny?

 

EFFEKT?

Nie panikujesz, gdy zadzieje się coś nieoczekiwanego. Masz gotowe i uniwersalne rozwiązania na nieprzewidziane sytuacje. Jesteś spokojna/y i robisz swoje. Masz zbudowaną bazę aktywności, które można przeprowadzić zawsze i wszędzie. 

CO MÓWIĄ WŁAŚCICIELE SZKÓŁ, KTÓRZY BRALI UDZIAŁ W MOICH WARSZTATACH? 

CO OTRZYMUJE UCZESTNIK?

workbook

w wersji wydrukowanej z dokładnym opisem wszystkich prezentowanych na warsztatach aktywności

DOSTĘP

do strony z autorskimi materiałami (karty pracy, karty obrazkowe, podkłady muzyczne, uniwersalne grafiki i szablony gier)

Certyfikat

potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

INFORMACJE organizacyjne

Warsztaty trwają trwa 4 zegarowe, podzielone są na kilka bloków pomiędzy którymi zaplanowane są krótkie przerwy. Warsztaty odbywają się stacjonarnie, każde z nich ma charakter praktyczny. Językiem wykładowym jest język polski, ale prezentowane typy aktywności będą realizowane w języku angielskim. Dojazd do 100 km nie podlega dodatkowym kosztom. Do ceny szkolenia w lokalizacji powyżej 100 km należy doliczyć koszt dojazdu i czas podróży trenera, który zostanie indywidualnie ustalony z zamawiającym. Maksymalna ilość uczestników to 20 osób, cena szkolenia dla grupy ponad 20 osobowej zostanie ustalona indywidualnie.

Jeśli masz inne pytania, zadaj je tu:

8 + 5 =

Twoje dane są bezpieczne! Korzystając z formularza wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na Twoją wiadomość. Podane dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, jeśli będzie wymagała tego odpowiedź.

Dorota Tolsdorf

kontakt@uczedzieciangielskiego.pl

BLOG

SKLEP

kurs NARZĘDZIOWNIK

kurs ENGAGE

warsztaty FLOW

dla KADRY

POLITYKA PRYWATNOŚCI

REGULAMIN SKLEPU

REGULAMIN WARSZTATÓW STACJONARNYCH

MOJE KONTO w sklepie

MOJE KONTO na platformie kursowej

Copyright 2024by uczę dzieci angielskiego