WEBINARIUM
18.01.2021
godz.20.00
JEDEN, DWA, TRZY – MÓWISZ TY!
DLACZEGO 1,2,3?
bo pomysły i materiały skierowane są do nauczycieli pracujących w klasach 1-3 (choć oczywiście część pomysłów jest uniwersalna i można je modyfikować również do pracy ze starszymi uczniami)
DLACZEGO 1,2,3?
Bo omówimy trzy typy zadań.
Po pierwsze – te bez wykorzystania żadnych dodatkowych, drukowanych materiałów. Po drugie – te z wykorzystaniem materiałów kursowych (podręczników z których korzystacie na lekcjach). Po trzecie, pokażę Wam aktywności z wykorzystaniem moich autorskich materiałów.
DLACZEGO 1,2,3?
Bo to będą pomysły RAZ, DWA, TRZY – czyli takie, które przeprowadzisz w MIG, z minimalną ilością wycinania i laminowania
O CZYM TO BĘDZIE?
Jak rozwijać umiejętność mówienia na lekcjach z uczniami w klasach 1-3? Jak motywować maluchy do używania języka obcego a nie polskiego? Z jakich materiałów korzystać? Jak projektować aktywności konwersacyjne bez użycia dodatkowych, drukowanych pomocy? Jak ograniczyć TTT?
JAK TO BĘDZIE WYGLĄDAŁO?
Kiedy i gdzie odbędzie się webinarium?
Webinarium odbędzie się na fanpage uczę dzieci angielskiego w poniedziałek, 18 stycznia 2021 o godzinie 20.00. Webinarium potrwa od 60-90 minut.
Czy trzeba się zapisać?
Nie trzeba się zapisywać, wystarczy przyjść, ale jeśli chcesz otrzymać nagranie, certyfikat i notatkę wizualną wykonaną przez Agnieszkę Jachymek z eduNOTATKI to tak – wtedy musisz zostawić swój adres email w formularzu ponieżej.
Czy dostępne będzie nagranie?
Nagranie zostanie wysłane do osób, które zostawiły swój adres email i dostępne będzie tylko przed dwa dni, czyli do środy 20.01.2021 do godziny 24:00. Podobnie będzie z dostępem do notatki wizualnej i certyfikatu, pamiętajcie więc, żeby koniecznie pobrać je na swój dysk.
Czy uczestnicy otrzymają certyfikat?
Tak, aby otrzymać certyfikat zostaw swój adres email w formularzu poniżej, certyfikat otrzymasz na Twoją skrzynkę email.
Czy webinarium jest darmowe?
Tak, webinarium jest darmowe. Pomysły na zadania, typy aktywności i lista konwersacyjnych zabaw będą uniwersalne. Będę również mówiła o pakiecie moich konwersacyjnych materiałów, które będą dostępne w sklepie.
Jestem uczestnikiem/uczestniczką kursu online SZAFA POMYSŁÓW – czy treści z webinarium powielają się z treściami z kursu SZAFA POMYSŁÓW?
Nie! To nowe pomysły i nowe materiały. Dostęp do webinarium „123 mówisz TY” dla uczestników kursu SZAFA POMYSŁÓW będzie na zawsze, tak samo jak dostęp do kursu. Co więcej, materiały które można zakupić będą też na Waszej kursowej platformie, nie musicie ich dodatkowo nabyć.
WEBINARIUM JUŻ SIĘ ODBYŁO ale jest TU:
KTÓRE TREŚCI z WEBINARIUM BYŁY DLA CIEBIE NAJBARDZIEJ WARTOŚCIOWE?
Co mówią uczestnicy?
Bardzo wyczerpujące opisy różnych aktywności, bardzo fajnie, że były przedstawione także opcje z efektem “WOW” 🙂 z zabaw i aktywności najbardziej zapadł mi w pamięć banan, niby podobny do “hot potato”, a jednak nieco inny, a jaki atrakcyjny 🙂 dziękuję!
Super pomysły na zadania bez przygotowania! Zastąp zielone na pewno wykorzystam na najbliższych zajęciach. Wartościowe również było uświadomienie, iż każde zadanie komunikacyjne musi mieć jasny cel tak aby uczeń czuł sens zadania pytania.
Zgadzam się w dużej mierze z ideą pracy nad kompetencją komunikacyjną, ciekawie było usłyszeć o zajęciach nakierunkowanych na szlifowanie komunikacji. Poza tym bardzo przydatne były konkretne zadania do wykorzystania podczas lekcji.
Pomysły na aktywności low-prep oraz uświadomienie, że czasem tak bardzo chcemy fajerwerków, że robi nam się przerost formy nad treścią i tylko bez sensu spędzamy czas na przygotowaniu materiałów.
Pomysły na aktywności low-prep oraz uświadomienie, że czasem tak bardzo chcemy fajerwerków, że robi nam się przerost formy nad treścią i tylko bez sensu spędzamy czas na przygotowaniu materiałów.
Uświadomienie tego, że nie tylko ja jako nauczyciel muszę mówić na zajęciach i sie “produkować”, ale też przekazać dzieciom pałeczkę i pozwolić im na ich kreatywność :). I oczywiście dużo inspiracji na zadania bez podręcznika! Dziękuję za to! 🙂
Najbardziej wartościowe były dla mnie treści dotyczące zadań, które można wykonać jak się nie ma nic. Zawsze bardzo dużo czasu spędzam na przygotowaniu własnych materiałów, a te zadania przedstawione przez Panią w webinarze są świetne i nie wymagają dużego nakładu czasu do wykonania.
Genialne pomysły na powtórki, szczególnie te, które nie wymagają wcześniejszych przygotować, a są w stanie ćwiczyć u dzieci kompetencje komunikacyjne. Po drugie to uświadomienie, że zawsze chodzi o to, aby rozwijać umiejętność tworzenia połączeń międzywyrazowych. Po trzecie dostałam mnóstwo inspiracji i zabaw, o których do tej pory nie słyszałam. Dziękuję bardzo:)
Całe webinarium było po prostu niesamowite! Wszystkie proponowane aktywności są w miarę proste do realizacji bez wcześniejszego przygotowywania materiałów, a jednocześnie są atrakcyjne dla uczniów.
Wszystkie techniki , podane pomysły były dla mnie strzałem w dziesiątkę , wdrożę je w swojej pracy.
Całe szkolenie było niezwykle wartościowe. Jasny podział i bardzo praktyczne podejście do nauki. Już kolejnego dnia zaczęłam korzystać z wiedzy zdobytej podczas webinarium.