fbpx

HEJ! Jestem Dorota

Zapraszam Cię na warsztaty, które zatytułowałam FLOW.
FLOW, czyli pełne zaangażowanie, zarówno po stronie ucznia, jak i nauczyciela.
FLOW, czyli radość, pasja, lekkość i satysfakcja.
FLOW, czyli poczucie spokoju, koncentracja i skupienie.

Let’s FLOW, shall we?

CZY TE WARSZTATY SĄ DLA CIEBIE?

Tak, jeśli…

Jesteś początkującą nauczycielką / początkującym nauczycielem

i potrzebujesz sprawdzonych, skutecznych i efektywnych technik pracy przetestowanych przez doświadczonego nauczyciela i metodyka

masz już sporo nauczycielskiego doświadczenia

a mimo to wciąż szukasz czegoś nowego, toniesz w oceanie pomysłów i inspiracji, chcesz uporządkowanego, gotowego rozwiązania

jesteś nauczycielką / nauczycielem, dopiero zaczynasz pracę z dziećmi

w szkole podstawowej, czujesz, że błądzisz we mgle, chcesz nauczyć się jak pracować z tą grupą wiekową

jesteś właścicielką/ właścicielem szkoły językowej

potrzebujesz spójnego systemu aktywności, technik, gier i zabaw dla swojego zespołu

DLACZEGO TO JA MAM CIĘ UCZYĆ?

Uczę angielskiego od 20 lat. Bardzo różnorodne i wieloletnie doświadczenie “przy tablicy” nauczyło mnie pracować efektywnie. Moje kursy i warsztaty dają praktyczne narzędzia, strategie i gotowe rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby i wyzwania ich uczestników. Jestem praktykiem, codziennie uczę grupy dziecięce w swojej szkole, wiem co działa, a co nie. Moi kursanci cenią dopracowane w każdym szczególe treści, którymi dzielę się podczas moich szkoleń. Mówię prostym językiem, nie robię dygresji, kocham konkret. Dbam o wizualny aspekt materiałów, które ode mnie otrzymasz. A przede wszystkim, wiem o czym mówię. Moje metody i pomysły działają, a moi uczniowie osiągają świetne efekty. Już od kilku lat, nie muszę szukać nowych uczniów – grupy zapełniają się “same”, a listy rezerwowe są długie.

PROGRAM WARSZTATÓW

CZĘŚĆ 1 – FLOW START!

Dlaczego początek lekcji jest taki ważny?
Jak wyznaczać cele zajęć?
Jak wzbudzić zainteresowanie uczniów?
Jak zaplanować strukturę lekcji?
Co to jest gong?
Dlaczego warto rozpocząć lekcję dynamiczne?

EFFEKT?

Na kolejną lekcję w klasie wchodzisz pewnym krokiem, z dobrym planem w głowie. Potrafisz odpowiedzieć sobie na pytanie “Po co?” na każdym etapie lekcji. Wiesz jak dobrze ułożyć dynamiczną strukturę lekcji, aby wzbudzić zainteresowanie i utrzymać uwagę uczniów. 

CZĘŚĆ 2 – FLOW ENGAGE!

Jak wykorzystać ruch, by zaangażować uczniów do aktywnego uczestnictwa w nawet trudnych aktywnościach?
Jak angażująco ćwiczyć słownictwo i struktury gramatyczne?
Jak “podkręcić” zwykłe, podręcznikowe zadania?
Co zrobić gdy skupienie i koncentracja Twoich uczniów spada?
Jakich gier NIE stosować na lekcjach?
Jak prowadzić konwersacje “przy okazji” innych ćwiczenia innych kompetencji? 

EFFEKT?

Doskonale wiesz, że nauka lubi ruch i wysoką dynamikę. Potrafisz zareagować na spadki koncentracji Twoich uczniów. Wiesz, jak okiełznać tych najbardziej energicznych i jak zaangażować tych cichych i nieśmiałych. Potrafisz zarządzać ciszą i hałasem. Drylujesz na mnóstwo sposobów, w tym z użyciem muzyki. Wplatasz mówienie i konwersacje wiele razy podczas każdej lekcji.

CZĘŚĆ 3 – FLOW MEMORY!

Czy da się “zadać” atrakcyjne zadanie domowe?
Jak składać “rewizytę” wcześniej omawianym treściom?
Jak stosować recykling materiału?
Jak często i jak długo powtarzać?
Czy testować i jak testować?

 

EFFEKT?

Wiesz, że powtórki mają moc. Masz wachlarz technik i pomysłów, które pozwolą Ci wrócić do wcześniej wprawadzonych struktur i słownictwa bez większego przygotowania. Testujesz wiedzę swoich uczniów mądrze i efektywnie. Powtarzasz i utrwalasz często. Doskonale wiesz, że jeśli wprowadzasz coś raz do swoich lekcji, to tak, jakbyś nie realizował/a tego materiału WCALE!

BONUS! FLOW GOTOWCE!

Nie ma prądu?
Nie działa komputer?
Oprogramowanie do podręcznika odmówiło posłuszeństwa? 
Materiały przygotowane na lekcje zostały w domu?
Nie zdąrzyłaś/eś się przygotować?
Zamiast całej grupy są obecne tylko 2 osoby, a temat jest nowy i trudny?

 

EFFEKT?

Nie panikujesz, gdy zadzieje się coś nieoczekiwanego. Masz gotowe i uniwersalne rozwiązania na nieprzewidziane sytuacje. Jesteś spokojna/y i robisz swoje. Masz zbudowaną bazę aktywności, które można przeprowadzić zawsze i wszędzie. 

CO UCZESTNICY MOICH SZKOLEŃ UWAŻAJĄ ZA SZCZEGÓLNIE WARTOŚCIOWE?

Absolutnie całość. Postaram się wykorzystać każdy kawałek tego zaserwowanego “mięcha”;) Za takie szkolenie dałabym każde pieniądze!

Dosłownie wszystko. Jestem początkującym nauczycielem i bardzo potrzebowałam właśnie takiego webinarium. Notatki gotowe, teraz tylko konsekwentnie wprowadzać w życie.

Zdecydowanie rada, żeby nie inwestować w kupne materiały. Otworzyło mi to oczy, bo już mam problem z tymi wszystkimi przydasiami. Uniwersalność materiałów, dla różnych grup wiekowych, w tym i dla dorosłych, a także morze pomysłów i rad jak wykorzystać ćwiczenie, grę lub czynność.

Bardzo podobała mi się część o tym jak urozmaicić aktywności aby były ciekawsze oraz to, ze wiele różnych szablonów można wykorzystać na mnóstwo sposobów, więc nie musimy posiadać mnóstwa segregatorów z materiałami.

Pomysły na aktywności low-prep oraz uświadomienie, że czasem tak bardzo chcemy fajerwerków, że robi nam się przerost formy nad treścią i tylko bez sensu spędzamy czas na przygotowaniu materiałów.

Najbardziej wartościowe były dla mnie treści dotyczące zadań, które można wykonać jak się nie ma nic. Zawsze bardzo dużo czasu spędzam na przygotowaniu własnych materiałów, a te zadania przedstawione przez Panią na szkoleniu są świetne i nie wymagają dużego nakładu czasu do wykonania.

Genialne pomysły na powtórki, szczególnie te, które nie wymagają wcześniejszych przygotować, a są w stanie ćwiczyć u dzieci kompetencje komunikacyjne. Po drugie to uświadomienie, że zawsze chodzi o to, aby rozwijać umiejętność tworzenia połączeń międzywyrazowych. Po trzecie dostałam mnóstwo inspiracji i zabaw, o których do tej pory nie słyszałam. Dziękuję bardzo:)

Całe szkolenie było niezwykle wartościowe. Jasny podział i bardzo praktyczne podejście do nauki. Już kolejnego dnia zaczęłam korzystać z wiedzy zdobytej podczas szkolenia.

CO OTRZYMUJE UCZESTNIK?

workbook

w wersji wydrukowanej z dokładnym opisem wszystkich prezentowanych na warsztatach aktywności

DOSTĘP

do strony z autorskimi materiałami (karty pracy, karty obrazkowe, podkłady muzyczne, uniwersalne grafiki i szablony gier)

Certyfikat

potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, kawę, herbatę i zdrowe przekąski 🙂 

KOSZT UCZESTNICTWA w WARSZTATACH – 299 zł

Warsztaty trwają trwa 4 zegarowe, podzielone są na kilka bloków pomiędzy którymi zaplanowane są krótkie przerwy. Warsztaty odbywają się stacjonarnie, każde z nich ma charakter praktyczny. Językiem wykładowym jest język polski, ale prezentowane typy aktywności będą realizowane w języku angielskim. Warsztaty odbywają się w grupie maksymalnie 25 osobowej.

Widzimy się na FLOW?

TERMINY WARSZTATóW

20.04.2024
SZCZECIN

10.00-14.00

GDZIE?
PEAR Centrum Językowe

(zapisy na listę rezerwową)

 

27.04.2024
TORUŃ

10.00-14.00

GDZIE?
AnanaSchool

11.05.2024
Kraków

10.00-14.00

GDZIE?
szkoła językowa Early Stage, ul. Lipińskiego 13c

Zostaw swoje dane w formularzu poniżej. Link do płatności i rezerwacji miejsca na szkoleniu otrzymasz kiedy zbierze się odpowiednia ilość chętnych.

FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, ale jeśli masz inne wątpliwości, daj znać na kontakt@uczedzieciangielskiego.pl

Jak mogę się zapisać?

Pierwszy krok to wypełnienie formularza. Kiedy zbierze się grupa przynajmniej 20 chętnych osób, otrzymasz link do zakupu biletu.  Decyduje kolejność zgłoszeń. Dokonanie płatności za udział w warsztatach jest gwarancją miejsca.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Oczywiście! Faktura generuje się automatycznie do każdego zakupu na dane, które zostaną przez Ciebie wpisane w formularzu zamówienia.

Szkoła dla której pracuję zgodziła się sfinansować kurs. Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Tak. W tym celu odezwij się na kontakt@uczedzieciangielskiego.pl, przygotuję odpowiednią fakturę.

Czy warsztaty będą dostępne online?

Nie, warsztaty FLOW nie będą miały wersji online, to szkolenie, które realizuję wyłącznie w formie stacjonarnej. 

Czy będą inne miasta?

Tak, zachęcam do śledzenia strony regularnie, a ja na pewno będę informować o kolejnych terminach i miejscach warsztatów. 

Chciałabym zorganizować takie warsztaty dla mojego zespołu, czy to możliwe?

Oczywiście. W sprawach indywidualnych zamówień napisz do mnie na kontakt@uczedzieciangielskiego.pl 

Czy muszę zapłacić przed szkoleniem?

Tak. Kiedy zbierze się grupa chętnych 20 osób, przesyłam do osób zapisanych link do zakupu biletu na szkolenie. Opłacenie biletu jest gwarancją miejsca. 

Jeśli masz inne pytanie, zadaj je tu: