fbpx

HEJ! Jestem Dorota

Zapraszam Cię na warsztaty, które zatytułowałam FLOW.
FLOW, czyli uniwersalny, powtarzalny schemat Twoich lekcji, który pozwoli Twojej lekcji “płynąć”!
FLOW
, czyli pełne zaangażowanie, zarówno po stronie ucznia, jak i nauczyciela.
FLOW, czyli radość, pasja, lekkość i satysfakcja.
FLOW, czyli poczucie spokoju, koncentracja i skupienie.

Let’s FLOW, shall we?

CZY TE WARSZTATY SĄ DLA CIEBIE?

Tak, jeśli…

Jesteś początkującą nauczycielką / początkującym nauczycielem

i potrzebujesz sprawdzonych, skutecznych i efektywnych technik pracy przetestowanych przez doświadczonego nauczyciela i metodyka

masz już sporo nauczycielskiego doświadczenia

a mimo to wciąż szukasz czegoś nowego, toniesz w oceanie pomysłów i inspiracji, chcesz uporządkowanego, gotowego rozwiązania

jesteś nauczycielką / nauczycielem, dopiero zaczynasz pracę z dziećmi

w szkole podstawowej, czujesz, że błądzisz we mgle, chcesz nauczyć się jak pracować z tą grupą wiekową

jesteś właścicielką/ właścicielem szkoły językowej

potrzebujesz spójnego systemu aktywności, technik, gier i zabaw dla swojego zespołu

DLACZEGO TO JA MAM CIĘ UCZYĆ?

Uczę angielskiego od 20 lat. Bardzo różnorodne i wieloletnie doświadczenie “przy tablicy” nauczyło mnie pracować efektywnie. Moje kursy i warsztaty dają praktyczne narzędzia, strategie i gotowe rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby i wyzwania ich uczestników. Jestem praktykiem, codziennie uczę grupy dziecięce w swojej szkole, wiem co działa, a co nie. Moi kursanci cenią dopracowane w każdym szczególe treści, którymi dzielę się podczas moich szkoleń. Mówię prostym językiem, nie robię dygresji, kocham konkret. Dbam o wizualny aspekt materiałów, które ode mnie otrzymasz. A przede wszystkim, wiem o czym mówię. Moje metody i pomysły działają, a moi uczniowie osiągają świetne efekty. Już od kilku lat, nie muszę szukać nowych uczniów – grupy zapełniają się “same”, a listy rezerwowe są długie.

PROGRAM WARSZTATÓW

CZĘŚĆ 1 – FLOW START!

Dlaczego początek lekcji jest taki ważny?
Jak wyznaczać cele zajęć?
Jak wzbudzić zainteresowanie uczniów?
Jak zaplanować strukturę lekcji?
Co to jest gong?
Dlaczego warto rozpocząć lekcję dynamiczne?

EFFEKT?

Na kolejną lekcję w klasie wchodzisz pewnym krokiem, z dobrym planem w głowie. Potrafisz odpowiedzieć sobie na pytanie “Po co?” na każdym etapie lekcji. Wiesz jak dobrze ułożyć dynamiczną strukturę lekcji, aby wzbudzić zainteresowanie i utrzymać uwagę uczniów. 

CZĘŚĆ 2 – FLOW ENGAGE!

Jak wykorzystać ruch, by zaangażować uczniów do aktywnego uczestnictwa w nawet trudnych aktywnościach?
Jak angażująco ćwiczyć słownictwo i struktury gramatyczne?
Jak “podkręcić” zwykłe, podręcznikowe zadania?
Co zrobić gdy skupienie i koncentracja Twoich uczniów spada?
Jakich gier NIE stosować na lekcjach?
Jak prowadzić konwersacje “przy okazji” innych ćwiczenia innych kompetencji? 

EFFEKT?

Doskonale wiesz, że nauka lubi ruch i wysoką dynamikę. Potrafisz zareagować na spadki koncentracji Twoich uczniów. Wiesz, jak okiełznać tych najbardziej energicznych i jak zaangażować tych cichych i nieśmiałych. Potrafisz zarządzać ciszą i hałasem. Drylujesz na mnóstwo sposobów, w tym z użyciem muzyki. Wplatasz mówienie i konwersacje wiele razy podczas każdej lekcji.

CZĘŚĆ 3 – FLOW MEMORY!

Czy da się “zadać” atrakcyjne zadanie domowe?
Jak składać “rewizytę” wcześniej omawianym treściom?
Jak stosować recykling materiału?
Jak często i jak długo powtarzać?
Czy testować i jak testować?

 

EFFEKT?

Wiesz, że powtórki mają moc. Masz wachlarz technik i pomysłów, które pozwolą Ci wrócić do wcześniej wprawadzonych struktur i słownictwa bez większego przygotowania. Testujesz wiedzę swoich uczniów mądrze i efektywnie. Powtarzasz i utrwalasz często. Doskonale wiesz, że jeśli wprowadzasz coś raz do swoich lekcji, to tak, jakbyś nie realizował/a tego materiału WCALE!

BONUS! FLOW GOTOWCE!

Nie ma prądu?
Nie działa komputer?
Oprogramowanie do podręcznika odmówiło posłuszeństwa? 
Materiały przygotowane na lekcje zostały w domu?
Nie zdąrzyłaś/eś się przygotować?
Zamiast całej grupy są obecne tylko 2 osoby, a temat jest nowy i trudny?

 

EFFEKT?

Nie panikujesz, gdy zadzieje się coś nieoczekiwanego. Masz gotowe i uniwersalne rozwiązania na nieprzewidziane sytuacje. Jesteś spokojna/y i robisz swoje. Masz zbudowaną bazę aktywności, które można przeprowadzić zawsze i wszędzie. 

CO MÓWIĄ UCZESTNICY FLOW?

CO OTRZYMUJE UCZESTNIK?

workbook

w wersji wydrukowanej z dokładnym opisem wszystkich prezentowanych na warsztatach aktywności (w języku polskim)

DOSTĘP

do strony z autorskimi materiałami (karty pracy, karty obrazkowe, podkłady muzyczne, uniwersalne grafiki i szablony gier), które dostępne są w języku angielskim, niemieckim i hiszpańskim, w tym projekty do właśnej modyfikacji

Certyfikat

potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, kawę, herbatę i drobne przekąski 🙂

KOSZT UCZESTNICTWA w WARSZTATACH – 329 zł

Warsztaty trwają trwa 4 zegarowe, podzielone są na kilka bloków pomiędzy którymi zaplanowane są krótkie przerwy. Warsztaty odbywają się stacjonarnie, każde z nich ma charakter praktyczny. Językiem wykładowym jest język polski, ale prezentowane typy aktywności będą realizowane
w języku angielskim. Warsztaty odbywają się w grupie maksymalnie 25 osobowej.

NAJCZĘŚCIEJ PYTACIE o…

Czy FLOW jest tylko dla anglistów?

NIE!

Językiem wykładowym jest język polski. Co prawda praktyczne zadania są realizowane po angielsku (chyba, że grupa ustali inaczej), ale celowo są to bardzo proste zadania, tak, żeby nawet podstawowa znajomość języka wystarczyła.

Uczestniczki moich warsztatów przetłumaczyły materiały szkoleniowe (te dostępne online) na hiszpański i niemiecki. Workbook (warsztatowy podręcznik opisujący omawiane aktywności) jest w języku polskim.

Dla jakiego wieku uczniów przeznaczone są warsztaty?

Treści prezentowane podczas FLOW (jak również dołączone gotowe materiały) najlepiej sprawdzą się nauczycielom pracującym z uczniem szkoły podstawowej (czyli klasy 1-8). 
Od uczestników wiem, że cenią sobie uniwersalność ćwiczeń, które Wam przedstawiam podczas warsztatów i wykorzystują je również w innych grupach wiekowych.

Czy warsztaty oparte są o wykorzystanie drogich pomocy dydaktycznych?

Absolutnie NIE! Zdecydowana większość aktywności, które przygotowałam wymaga minimalnego przygotowania, a gadżety o których mówię nie należą dla bardzo drogich. Wykorzystujemy gazety, rolki po papierze toaletowym, talerzyki, kubeczki i balony. Większość z materiałów pdf, które Wam dam można wydrukować i zalaminować we własnym zakresie. Mówię też o kilku droższych pomocach, ale zawsze podaję tańszą alternatywę lub rozwiązanie DIY.

Czy pomysły będą odpowiednie dla osoby pracującej online?

Nie. Oczywiście część z nich można wykorzystać w pracy online, natomiast ja online nie pracuję od czasów pandemii i nie wyobrażam sobie, żebym mogła szkolić z czegoś, czego nie robię. 

Czy wykorzystam materiały pracując w przedszkolu?

Częściowo. Treści dotyczące pracy ze słownictwem i kartami obrazkowymi, drylowania całych fraz, wprowadzania elementów gramatyki można dostosować do pracy z przedszkolakami, natomiast część, gdzie mówimy o pracy ze starszym uczniem już niestety nie będzie przydatna.

Czy będzie o pracy z uczniem z dysleksją?

Mam wśród swoich uczniów dzieci z dysleksją (kto ich nie ma, prawda?), mam też doświadczenie na polu domowym, ale to nie jest moja ekspertyza. Jestem czynnym lektorem i metodykiem, nie pedagogiem ani psychologiem. Temat na pewno się pojawi, będą aktywności, które dla uczniów dyslektycznych będę Wam polecać, ale to nie jest szkolenie typowo o pracy z dzieckiem dyslektycznym.

O czym właściwie jest FLOW?

Celem warsztatów FLOW jest pokazanie Wam uniwersalnego schematu lekcji. W pierwszej części mówię o sposobach na rozpoczynanie lekcji i wyznaczaniu konkretnego celu. Następnie będzie o charakterystyce pokolenia dzieci, z którymi pracujemy i sposobach na utrzymanie ich uwagi i koncentracji. W kolejnej części skupimy się na pracy ze słownictwem, gramatyką i pytaniami. W ostatniej części pokażę Wam jak zadbać o regularne, częste powtórki i podzielę się z Wami moim zestawem gotowców. 

Czy podczas FLOW będzie coś o uczeniu pisania do E8?

Nie. Już teraz planuję, że Flow 2.0 będzie właśnie o SKILLS. Bardzo chciałam zmieścić jeszcze listening i reading do aktualnej wersji warsztatów, ale pierwsze spotkania na żywo z Wami pokazały mi, że byłoby to już za dużo. Dlatego moje pomysły na reading i listening (w tym na pracę z piosenką i historyjką) udostępniam Wam w workbooku FLOW, ale nie zdążymy ich “przerobić” podczas warsztatów.

Czy będzie coś o dyscyplinie?

Podczas FLOW mówię dużo o dynamice zajęć, o ruchu, o sposobach reagowania na spadki uwagi i koncentracji u uczniów. I to jest moja eskpertyza. Nie jestem psychologiem, nie będę się wypowiadać więc na temat np. pracy z dziećmi z zepołem Aspergera albo ADHD. Oczywiście zdradzam Wam wiele spososób na zarządzanie grupą, trochę trików na “ancymonków”, będą aktywności wyciszające jak i również te, które angażują bardziej wycofane dzieci, ale FLOW jest szkoleniem metodycznym, nie psychologicznym. 

TAK WYGLĄDAJĄ MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW FLOW

Widzimy się na FLOW?

TERMINY WARSZTATóW

16.11.2024

KATOWICE

Centrum Konferencyjne, ul. Jordana 18

grupa 1 9:00-13:00

grupa 2 – 14.00-18.00

30.11.2024

WARSZAWA

ADN Centrum Konferencyjne, ul. Grzybowska 56

grupa 1 – 9:00-13:00

grupa 2 – 14:00-18:00 

FAQ techniczne 🙂

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, ale jeśli masz inne wątpliwości, daj znać na kontakt@uczedzieciangielskiego.pl

Jak mogę się zapisać?

Przy każdej lokalizacji dostępny jest link do zakupu biletu. Opłacenie biletu jest wyłączną gwarancją udziału w warsztatach. Decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku gdyby nie zebrała się grupa przynajmniej 20 osób, wpłacona opłata za udział w warsztatach zostanie zwrócona.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Oczywiście! Faktura generuje się automatycznie do każdego zakupu na dane, które zostaną przez Ciebie wpisane w formularzu zamówienia.

Szkoła dla której pracuję zgodziła się sfinansować kurs. Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Tak. W tym celu odezwij się na kontakt@uczedzieciangielskiego.pl, przygotuję odpowiednią fakturę i zarezerwuję miejsca do czasu opłaty faktury. Tutaj również decyduje kolejność zgłoszeń. 

Czy warsztaty będą dostępne online?

Nie, warsztaty FLOW nie będą miały wersji online, to szkolenie, które realizuję wyłącznie w formie stacjonarnej.

Czy będą inne miasta?

Tak, zachęcam do śledzenia strony regularnie, a ja na pewno będę informować o kolejnych terminach i miejscach warsztatów.

Chciałabym zorganizować takie warsztaty dla mojego zespołu, czy to możliwe?

Oczywiście. W sprawach indywidualnych zamówień napisz do mnie na kontakt@uczedzieciangielskiego.pl

Jeśli masz inne pytania, zadaj je tu:

9 + 2 =

Twoje dane są bezpieczne! Korzystając z formularza wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na Twoją wiadomość. Podane dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, jeśli będzie wymagała tego odpowiedź.

Dorota Tolsdorf

kontakt@uczedzieciangielskiego.pl

BLOG

SKLEP

kurs NARZĘDZIOWNIK

kurs ENGAGE

warsztaty FLOW

dla KADRY

POLITYKA PRYWATNOŚCI

REGULAMIN SKLEPU

REGULAMIN WARSZTATÓW STACJONARNYCH

MOJE KONTO w sklepie

MOJE KONTO na platformie kursowej

Copyright 2024by uczę dzieci angielskiego